vademecum kadrowego, składki ZUS, zasiłki, wynagrodzenia, urlopy, bhp
lupa
A A A

Wymagania BHP na stanowisku pracownika biurowego - Dodatek nr 0 do Ubezpieczeń i Prawa Pracy nr 17 (467) z dnia 1.09.2018

Biurko

Biurko powinno być na tyle szerokie i głębokie, by móc ustawić na nim elementy wyposażenia w sposób wygodny i odpowiedni do charakteru pracy. Musi ono:

  • zapewniać wystarczającą powierzchnię do ustawienia na nim niezbędnych do pracy urządzeń, co spowoduje łatwy dostęp do elementów wyposażenia stanowiska (umożliwi ustawienie monitora, klawiatury drukarki oraz wygodne rozłożenie dokumentów, z którymi pracuje zatrudniony),
     
  • mieć matowy blat, który nie odbija światła, przez co nie utrudnia odczytywania dokumentów,
     
  • posiadać odpowiednią wysokość - najlepiej, gdy jest ona regulowana, ale jeżeli jest to niemożliwe, powinna się zawierać w zakresie 72-75 cm.
 Jeśli nie znalazłeś informacji, której szukasz,
wejdź do serwisu
www.VademecumBHP.pl » 
Więcej w zasobach płatnych

Serwis Głównego Księgowego

Gazeta Podatkowa

Terminarz

wrzesień 2025
PN WT ŚR CZ PT SO ND
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
16
17
18
19
20
21
23
24
25
26
27
28
29
30
sklep.gofin.pl - RABATY, NAGRODY, PROMOCJE
NEWSLETTERY
Fachowe czasopisma - PoznajProdukty.gofin.pl
KODEKS PRACY, Prawo Pracy
UMOWA O PRACĘ - druk, przykład. Wypowiedzenie (rozwiązanie) umowy o pracę.
Wszystko o urlopach pracowniczych - wypoczynkowy, bezpłatny, macierzyński, szkoleniowy
Przydatne linki
Sklep internetowy - sklep.gofin.pl
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN sp. z o.o., ul. Owocowa 8, 66-400 Gorzów Wlkp., tel. 95 720 85 40, faks 95 720 85 60