Czas pracy w sytuacjach wątpliwych - Dodatek nr 21 do Ubezpieczeń i Prawa Pracy nr 22 (616) z dnia 10.11.2024                        
                                                    
                                            
                        
                            
                        
                            
                        
                            
                
1. Dyżur "pod telefonem"
Kodeks pracy dzieli dyżury pracownicze, czyli okresy pozostawania w gotowości do wykonywania umówionej pracy przypadające poza normalnymi godzinami jej świadczenia, na pełnione w miejscu pracy lub innym miejscu wyznaczonym przez (...)
                        
                2. Dyżur medyczny a nominalny czas pracy
Dyżur medyczny to szczególny rodzaj aktywności, występujący w podmiotach leczniczych udzielających całodobowych i stacjonarnych świadczeń zdrowotnych. Do pełnienia dyżuru medycznego może być zobowiązany pracownik takiego podmiotu, który posiada wyższe wykształcenie (...)
                        
                2.1. Jak wynagrodzić dyżur medyczny?
Pracodawcy stosujący w praktyce omawiane rozwiązanie stawali przed poważnym problemem. Przyjmując, że dyżur medyczny musi przypadać poza normalnymi godzinami pracy dochodzili bowiem do wniosku, że dyżurujący pracownicy nie wypracowują (...)
                        
                | Jeśli nie znalazłeś informacji, której szukasz, wejdź do serwisu | ||
| www.Czas-Pracy.pl » | 
Więcej w zasobach płatnych
Serwis Głównego Księgowego
Gazeta Podatkowa
Terminarz
15.09.2025 (poniedziałek)
22.09.2025 (poniedziałek)
WSKAŹNIKI
Bieżące wskaźniki wraz z archiwum
KALKULATORY
Narzędzia księgowego i kadrowego
PRZEPISY PRAWNE - Prawo pracy
Ustawy, rozporządzenia - teksty ujednolicone
FORUM - Prawo pracy
Forum aktywnych księgowych i kadrowców
Przydatne linki
                    | 
 | ||||||||||||
 
                     
                             
             
             
             
             
             
             
				 
				





 
                        